Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

Ränner runt

Av Covermum - 28 maj 2008 20:30

Jag ränner ju runt lite här och där på flera bloggar. Och när min tidning ville att jag skulle skriva blogg där, så var min tanke att hålla båda bloggarna igång med ungefär samma texter.

Det är ju helt sjukt att jag i denna stressade väg tycker det tar för mkt tid att klippa och klistra in här. Alltså har jag mest kastat in korttexter på den andra.

Men den som vill får gärna läsa min blogg på

http://site.vk.se/nordmaling/?showblog=346


Och ja! man får gärna kommentera där också Går man in via den adressen så funkar det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Covermum - 11 mars 2008 10:06

Jag och min kompis skulle se film i fredagskväll. Eftersom jag är den i familjen som ser absolut minst film och TV i huset bad jag barnen plocka fram en lämplig film för två medelålders kvinnor. Förslagen haglade och i brist på gamla avsnitt av Despe...

Av Covermum - 9 mars 2008 20:22

Jaha, där hade Löven spelat färdigt hockey för den här säsongen. Och jag vill ha lottningen för kvalet klar fort som fasen om jag nu ska ägna påsklovet åt att hälsa lillebror i Göteborg och se kvalseriehockey i Borås. Jag tror nämligen att Borås myck...

Av Covermum - 5 mars 2008 19:51

Efter att knappt ha hittat hem från Lycksele ( jodå, vi lyckades köra fel och höll fan på att hamna i Åsele) så slängde vi av väskorna hemma, beordrade barnen att slå in paket åt sin storasyster och åkte in till stan och Sofias 21-årskalas.Som vanlig...

Av Covermum - 5 mars 2008 08:50

Sälar är fascinerande djur de med. I Lycksele djurpark har man alltså en säl som kanske är världens äldsta. Den är jämnårig med min 44-årige man och håller den bara i ett par år till, så kommer den att slå världsrekordet för säl-livlängd genom tidern...

Av Covermum - 4 mars 2008 08:49

Metropolen Lycksele kanske inte har så mycket att erbjuda för alla, men faktum är att för oss funkar det alldeles utmärkt. Man kan plaska på Spa på hotellet hela dagen och varva med lite krims-krams-shopping på Dollarstore. Ungarna kan gå fritt emell...

Ovido - Quiz & Flashcards